Happy birthday Adif…

Assalamualaikum…

It 4th of April, 2009… yes, it’s Adif second birthday.

Muahaha…aku lupa sebenarnya, mlm tadi tidur awal sbb penat. Tapi pepagi tu, aku tgk handset yg br dikeluarkan dari handbag..hah.reminder!

Seb baik ada reminder…if not, i will definitely forget, totally. As my husband also takleh harap lah, kalo bab2 tarikh2. (Aiseh, teringat pada kata2 seorang teman tentang kelemahan lelaki ni…he he…ntah apa2.)

So, ingat nk sambut sekali ngan birthday En. Khairul 2 minggu lagi, tapi dia tak balik pulak! Jadi selama 2 minggu ni aku akan lone ranger…minggu ni and minggu dpn….takpe, aku dah besar. Jangan risau.

Ok…sempat belek2 gambar adif masa dia kecik. Adif masa kecik adalah amat gelap. Hangus. Kata mak mertua aku, terlebih cat. (sampai hati..hu hu). Maklumlah, dalam cucu2 dia, adif ni mmgla yang paling gelap. Yang lain sume putih melepak. Kira anak2 aku ni mmg melayu betulla.

Details Adif:
Lahir pada: 4/4/07, kul 11.57 mlm, hari Rabu.
Berat: 3.8 kg
Tempat lahir: Hosp Tengku Ampuan Rahimah..series aku xnak dah bersalin kat sini…serik!!

nak tau betapa gelapnye adif…silakan tgk gambar2 ini.

Saya sedang bersiap sedia untuk mandi

Saya sedang bersiap sedia untuk mandi.

Tilam merah, maka saya yang gelap ini bertambah kelam...

Tilam merah, maka saya yang gelap ini bertambah kelam...

 

Redi dh, jom gi jln2

Redi dh, jom gi jln2

Saya nak keluar jalan2 ni...

Saya nak keluar jalan2 ni...

Sedang tidur, pagi2 lg mama dah amik gambar...

Sedang tidur, pagi2 lg mama dah amik gambar...

Pagi jugak...x mandi lagi ni. Bbrp hari lagi mama nk tinggalkan saya kat kampung, sbb dia dpt KPLI..hu hu

Pagi jugak...x mandi lagi ni. Bbrp hari lagi mama nk tinggalkan saya kat kampung, sbb dia dpt KPLI..hu hu

Saya dah makin keletah...dan makin mengecil (pelik tul)

Saya dah makin keletah...dan makin mengecil (pelik tul)

Saya dgn mata yg bulat...

Saya dgn mata yg bulat...

 

Dannnn...kekelaman itu semakin beransur2 hilang...seb baik.

Dannnn...kekelaman itu semakin beransur2 hilang...seb baik.

Advertisements

4 thoughts on “Happy birthday Adif…

  1. happy birthday adif!!!

    zha,
    u have to remember, u little adif is a very tough boy…
    harapnya, sampai ke dewasa adif akan jadi insan yang kuat, tabah dan cemerlang dunia dan akhirat…

    take a good care dear…

    • Yup, anak2 aku ni mmg kuat. Lepas aku yg pegi berjuang, skang papa dorang pulak. InsyaAllah,semoga apa yang kita harapkan pada anak2 ini, akan menjadi kenyataan.

  2. hepi birthday adif…hope u can survive strongly…be a good boy for ur mom and dad..i believe u can do it..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s