Best ke? Ke tak best?

Assalamualaikum…

Wah wah…pontengkah hari ini? Begitulah spekulasi orang ramai…

Okeh, dah setel itu cerita, dah lulus…Yahoo! Kaya la utk seketika. So, lps ni nak kena bajet betul2 supaya tak terjadi pembaziran. Maklumla, dapat duit seketul…mau tak rambang mata. Ni pun, nak kena latih diri jadi kejam sket, supaya tahan dengan pujuk rayu.

Urusan dengan bank makan masa juga rupanya. Asalnya, lps urusan nak gi sekolah. Tapi adalah tidak berbaloi, kerana dah kul 4 lbh. Maka pusing balik Pulau Indah, gi amik mc. Ngeh ngeh. Alasan, sakit kepala. Dan dan lepas tu, kepala aku betul2 berdenyut.

Sebenarnya, mmg sepanjang minggu ni, asal petang sket, aku dah sakit kepala. Cuaca yang panas mungkin penyebabnya. Berdenyut lak jenis yang takde maaf bagimu. Malam ni pun sambung panas badan. Hmm…nak selsema rupanya.

Walaupun dah sakit kepala, misi Jgn Pandang Blkg Congkak tetap diteruskan. Dan akhirnya aku rasa cam rugi lak tgk citer tu kat cinema. Baik je beli CD. Dah mmg asalpun aku jenis yang tak gemar tgk movie kt cinema. Tetiba terkena citer yang bagi aku tak best. Mulala aku berkira. Seingat aku, ini adalah kali ke-5 aku masuk cinema seumur idup aku. 3 kali masa couple, 2 kali masa dah kawen. Aku tak kata citer melayu ni tak berbaloi utk ditonton, tapi ada citer2 yang tak memuaskan ati, akan terasa rugila aku…

Hmm…terfikir gak, aku ni asal asben nak berangkat pergi, mulala nak demam la, itula ini la. Anak2 pun sama.Yang adik pun dah panas2 badan dah. Anyway, rasa cam nak ikut je En. Khairul gi Seremban Ahad ni. Dah lama nak ikut dia gi Seremban. Rindu dah ngan bandar kecik tu..So, kalo dpt green light, maka sampaila aku ke sana..yihaa.

One thought on “Best ke? Ke tak best?

Leave a comment